PRESA DE POSSESSIÓ AJUNTAMENT

17/06/2019

PRESA DE POSSESSIÓ AJUNTAMENT

El dissabte 15 de juny a les 12 del migdia a l'Ajuntament de Les Piles, es va realitzar la constitució dels nous membres de l'Ajuntament, després que sortissin escollits per majoria absoluta.
Es tracta d'un partit independent anomenat "Les Piles pel futur", liderat per l'alcalde Llorenç Montalà, i en el qual en aquesta nova candidatura s'han renovat tots els membres, tret de l'alcalde. D'esquerra a dreta a la fotografia hi veiem: Carolina Aguirre,  Joan Franco, Josep Mª Vallès, Núria Miralles i en Llorenç Montalà. Ara que ja han fet la presa de possessió, seran repartides les regidories, i podran començar a il·lusionar-se pensant, gestionant i portant a terme nous reptes pels pobles de Les Piles. De mica en mica anirem veient petits grans canvis, que segur que faran créixer i millorar encara més el poble i, cuidar el benestar, en tots els àmbits possibles.